donderdag 2 augustus 2012

Hartelijk gefeliciteerd

Vanmorgen ben ik samen met Xandra en moeder naar Doe@ding in Spijkenisse geweest, het was weer gezellig :-P
Ik ben weer heerlijk geslaagd, vooral met nieuwe papiertjes want de nieuwe lijnen van My Minds Eye (mijn favoriete merk!) waren net binnen!
Dus vanmiddag moest er een nieuw paperpadje aangesneden worden en dit is het resultaat:


Het papier is dus van MME (The sweetest thing, Tangerine), Tilda is deze keer ingekleurd met Copic's en haar jurkje + sokjes heb ik gepaperpieced. De tekst is van Nicole Verkooijen. Op dit kaartje heb ik verschillende Die-Namics gebruikt voor de border, de hoekjes en de bloemen. De parels zijn van Artemio.

Bedankt weer voor het langskomen!

1 opmerking:

Corrie zei

De blokjes van M.M.E zijn inderdaad prachtig ,je kaart is super mooi geslaagd Marijke een genot om naar te kijken
Groetjes Corrie