dinsdag 31 juli 2012

Tailor Tilda

Na een weekje niet geprutst te hebben omdat ik op vakantie was, heb ik zondag weer mijn spulletjes tevoorschijn gehaald :-)
Toen (alweer even geleden) de magnolia-kit binnen kwam, wist ik zeker dat ik iets moest maken met deze lieve Tailor Tilda. Vinden jullie haar niet schattig?

Ik heb nog geen tekst toegevoegd aan de kaart, ik kon de juiste niet vinden....
Maar wou jullie em toch vast laten zien.


Het papier is van Maja Design (Summer Vintage), het vierkantje gemaakt met een stans van Cheery Lynn. Verder pareltje en een kantje gebruikt en sinds een lange tijd weer wat stiksteekjes geborduurd. Verder heb ik een stansje van MFT, Nestabilitie's en een DooHickey gebruikt.
De bloemen en roosjes zijn van WIld Orchid Crafts.

Bedankt weer voor het langskomen!

1 opmerking:

Corrie zei

Ik vind dit een hele mooie kaart Marijke en het stempeltje is ook zo schattig. Mooi gemaakt.
Groetjes Corrie