dinsdag 14 augustus 2012

Hoping you have a....

very merry Christmas!
Dit kaartjes heb gemaakt nav de nieuwe sketch van CCWS.



Het papier is van Maja Design, ik blijf het geweldig mooi papier vinden maar vind het nog steeds moeilijk vinden om het te gebruiken. Zou het makkelijker worden als ik er wat meer van koop?
De stempel is weer een nieuwtje van Magnolia en ik heb Tilda ingekleurd met Distress inkt. De grotere rode parels zijn van de Action, gister zag ik op het SA-forum dat de parels nieuw in het assortiment zijn. 100 stuks voor maar liefs 85 hele centen :-P
Ik ben snel op mijn fiets gesprongen en er een aantal gekocht, helaas waren het de laatste... Nu maar hopen dat ze snel weer binnenkomen!
De sterrenrand heb ik gemaakt met een borderpons van Martha Stewart en de tekst is van CC Design.

Bedankt weer voor het langskomen!

2 opmerkingen:

Rom-a zei

prześliczna praca, nie mogę oczu oderwać:)

Corrie zei

Och Marijke jij hebt ook een schatje van een kaart gemaakt voor de Christmas Challenge ,mooi hoor
Groetjes Corrie