zaterdag 15 april 2017

35

Hoi allemaal

Hier ben ik weer met een kaartje van mijn hand. Ik maak meer dan dat ik laat zien... Het bloggen schiet er helaas erg vaak bij in.
Wie weet breken er ooit andere tijden aan en bestook ik jullie weer met regelmatige blogposten :-)

Morgen mag ik naar een feestje, Dennie zijn broer is jarig en dat moet gevierd worden.
En bij een feestje, hoort een kaartje. Voor de cadeautjes is al gezorgd dus ik had het makkelijk deze ronde.

Voor vele is een mannenkaart een lastige klus. Ik zeg: lang leve Pinterest. Boordevol inspriratie (oké, ik geef toe: ook erg slecht als je niet veel tijd te besteden hebt, want je bent in no-time weer 15 minuten verder en dan heb je nog geen stempel aangeraakt. Helaas spreek ik uit ervaring....). Voor mij is het dan altijd weer een uitdaging om er net iets anders van te maken, wat tja, alles helemaal namaken vind ik niet leuk. Ik probeer er dan weer persoonlijke touch aan te geven.
Maar goed, terug naar mijn kaartje. Ik maakte deze gister avond. 


Ik maakte gebruik van mijn Stampin' Up! Collectie stempelsets:
Number of Years
Balloon Cellebration
Hardwood (voor de achtergrond)
Ook de inkt is van SU, helaas voor nu even teveel op te noemen welke het zijn, ik zeg: doe een gok :-)

Geniet van de paasdagen! Dat ga ik ook doen!


1 opmerking:

Margot zei

Feestelijk en vrolijk, prima ook voor een mannenkaart!