maandag 17 november 2014

Happy Birthday

Hoi Allemaal,

Deze keer heb ik jullie een verjaardagskaart om te showen.
Deze maakte ik voor een verjaardag, maar uiteindelijk vond ik hem te mooi en heb ik een andere verstuurd (bloos). Nu staat hij nog even te pronken in de aanbouw ;-P

Voor dit kaartje heb ik de Masks weer uit de kast gehaald, voor het lieve kleine prijsje van €3.50 heb je er 2! Ook heb ik Four Feathers Bundle en de Four Frames Bundle gebruikt. Ik heb deze al even in de kast staan, maar veel te weinig gebruikt! Net zoals zoveel andere stempelsets, helaas.
Wie weet waar ik een potje met tijd kan vinden?

Hier het heerlijke, zoete kaartje. Ik ben er tevreden over :-)


Tot snel maar weer!


Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Ilona zei

En bedankt, daar ging het laatste glazuur van mijn tanden ;-) Hijs inderdaad heel schattig. Die veertjes doen het leuk!