donderdag 13 november 2014

Countdown to Christmas #6

Hoi Allemaal,

Welkom weer bij de countdown to christmas!
We zijn bijna halverwege november, voordat we weten is het kerst.
Zelf ben ik al behoorlijk aan 'het productie-draaien' geweest, van iedere kaart meerdere (varianten) maken, zo hoef je niet iedere keer opnieuw te bedenken wat je gaan maken. En of je nu 2, 4 of 6 dezelfde kaarten maakt, maakt toch niets uit?
Ook moest ik van mezelf aan de slag, komende zaterdag is het Najaarsmarkt op mijn werk. Ik heb hier al jaren een eigen kraampje, op een vast plekje :-)
Ik verkoop hier mijn kaarten, maar dit jaar is er wat nieuws!
Ik zet mijn gehaakte knuffels (jaja, nog een hobby....) te koop en er is een leuke (kleine) make & take te doen!
Voor €1 kan er een kaartje gemaakt worden.

Maar goed, terug naar de bedoeling van deze blogpost, de Countdown.
Dit kaartje maakt ik maar liefst 10 keer, dit was echt ten goede van mijn voorraad kerstkaarten :-)
Ik heb de inspiratie van Simone, ik geloof dat zij haar inspiratie weer van Pinterest had. 



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Ilona zei

Das ook een leukertje! Handig ook, dat menuutje onderaan van de gebruikte materialen ;-)