donderdag 23 januari 2014

With Love

Goedemorgen allemaal!
 
Het is alweer even geleden dat ik wat gepost heb. Soms zitten er gewoonweg te weinig uren in een dag ;-)
De voorbereidingen voor de grote workshopdag in Amersfoort zijn in volle gang, vandaar mijn afwezigheid hier, maar er gaat zeker verbetering in komen :-)
Mijn gedachten zitten vol ideetjes, nu de uitwerking nog.
Gelukkig heb ik nog een boel kaartjes klaar staan om aan jullie te laten zien!
Daar is deze er 1 van, deze maakte ik afgelopen oktober toen ik met mijn moeder een heerlijk midweekje weg was.
 
Ik maakte gebruik van een Hostess stempelset (deze sets kun je goedkoper kopen als je Hostess Credits te besteden hebt, zoals met de share bijvoorbeeld), de Simply Sketched.
Ik kleurde de tak in met SU-inkt, met de kleuren Old Olive en Real Red.
De tekst komt uit de set: Field Flowers.
Voeg nog een paar strass-steentjes toe en je bent klaar.
Een mooi stijlvol kaartjes in niet teveel tijd, de perfect combi ;-)
 
Tot snel!
 
PS: ik wil nog even laten weten dat er nog 1 plekje open staat voor de share. Wil je hieraan deelnemen of twijfel je? Neem dan contact met me op.


Geen opmerkingen: