dinsdag 28 januari 2014

Veel nieuws!

Goedemorgen allemaal,
 
Vandaag een blogbericht met de nieuwtjes die ik te melden heb ;-)
Vanaf nu is het mogelijk om te bestellen uit de nieuwe Spring/Summer Catalogus!
Hij staat weer vol met leuke nieuwe producten.
In de sidebar rechts zie je een plaatje van de catalogus, klik hierop en hij wordt in een pdf-bestand geopend. Ideaal voor als je de papieren versie nog niet hebt.
 
 
 
De Sale-A-Bration periode gaat vandaag van start!
Bij elke €60 die u aan producten besteed (uit beide catalogussen) mag 1 gratis product uit de SAB catalogus uitzoeken. Hoe leuk is dat ;-)
Klik in de sidebar rechts om de catalogus in een pdf-bestand te openen.
 
 
Voor vragen kun je me altijd mailen op mijn nieuwe mailadres:
 
4 februari plaats ik een verzamelbestelling. Wil je mee bestellen? Laat het me weten.


Geen opmerkingen: