dinsdag 12 november 2013

Workshop Envelope punch board

Hoi Allemaal,

Nu het punch board alweer even verkrijgbaar is beginnen er allerlei ideetjes te borrelen :-)
Daarom heb ik een Envelope Punch Board workshop gepland op 10 december vanaf 19.30 uur.

Deze avond gaan we aan de slag met het Board en maken we een envelopje en een doosje.
Mochten we tijd over hebben maken we nog iets leuks.

Deze workshopavond kost €25 incl je eigen Envelope Punch Board (twv €22,95), materialen en koffie/thee met wat lekkers. Ook werk ik een aantal voorbeelden uit op papier zodat je thuis ook gelijk aan de slag kan!
Je gaat dus naar huis met je creaties en je eigen Punch Board.

Opgeven (en betalen) voor 1 december. Dit ivm het bestellen van de materialen.
Opgeven kan telefonisch of stuur me een mailtje.

Ik hoop je 10 december bij mij thuis te mogen ontmoeten.

PS: Mocht er iemand in omgeving Wijchen interesse hebben, laat het me dan weten!
Dan kunnen we samen iets regelen :-)
Ook is het mogelijk dat ik bij jou thuis kom voor een workshop (met of zonder punch board),
Ook voor dit geld, heb je interesse, neem dan contact met me op!





Geen opmerkingen: