zaterdag 9 november 2013

O, wat ben ik blij!!

Zoals sommigen van jullie weten, met name mijn knutselvriendinnen, kan ik met geen enkele snijmachine overweg... Hoe vervelend het ook is, elk machientje is scheef bij mij.
Of het nou aan de machine of aan mij ligt laat ik maar even in het midden... ;-P

Maar goed, van de week kreeg ik de Stampin' Trimmer binnen en raad eens?
Hij snijd recht! En blij dat ik ermee ben, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk!
(alvast mijn excuses voor degene die dit liedje vandaag niet meer uit hun hoofd krijgen). 


Wil je ook deze mooie, handige snijmachine ontvangen?
Stuur me dan een mailtje en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Er zijn ook leuke accessoires te koop voor deze Trimmer,  zoals de Rotary Trimmer. Dit is een handig hulpstuk met een rolmesje erin.
En voor de Rotary Trimmer zijn weer verschillende mesjes te krijgen, met een klein scallopje en de Tiny wave, ook al zo leuk!
Natuurlijk zijn er ook reservemesjes (2 voor €6.95) en cuttingmats (2 voor €4.95) te krijgen.
De Trimmer zelf kost €33.95 

Geen opmerkingen: