donderdag 14 juni 2012

In blijde verwachting

Gister ben ik begonnen aan dit kaartje toen ik de leuke sketch van Janneke zag op het blog van Tilda's Town.
Het is weer een kaartje geworden waar ik erg tevreden over ben ;-)



Het papier is van Maja Design (Vintage Summer Basics), de roosje van Wold Orchid Craft en de papieren bloemen eronder heb ik gemaakt met een Doohickey, zo ook de takjes.
Mother to be Tilda is ingekleurd met Distress Inkt.
De tekst is van CreaLies en heb ik gestempeld op de Dog Tag van MFT. Het touw en organzalintje komen uit mijn voorraad :-P

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:

Tilda's Town #4 Sketch
Wild Ochid Crafts #52 Anything Goes

Bedankt weer voor het langskomen en jullie reactie's

5 opmerkingen:

Corrie zei

Het is een lieve kaart geworden en het is altijd heerlijk als je weet dat iemand zwanger is waar je je kaart dan naar toe kan sturen Ik vind dat je de stempel mooi gekleurd hebt Marijke lieve groetjes Corrie

Teresa zei

What a gorgeous Tilda card, thank you so much for sharing it with us at Tilda's Town, sketch Challenge this week.
Teresa xx

Tina Makuc zei

Gorgeous card Marijke!!! You followed the sketch perfectly!!!
Thanks for joining us at Tilda's Town Challenges this week..
Hugs, Tina

Anoniem zei

awwww... it's hard to think of Tilda expecting! So grown up! Adorable creating with the mom to be! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

Malin ~ Lillpiga zei

Thanks for joining us at WOC with your lovely card! ♥

Regards Malin