zondag 10 juni 2012

CCWS #28 Winter Wishes

Nu mijn 3 maanden erop zitten als Guest Designer bij CCWS heb ik mezelf voorgenomen om zo veel mogelijk met de challenges mee te doen. Ik weet nog niet zeker of dat gaat lukken, want ik las dat het vanaf Challenge #29 een wekelijkse challenge gaat worden!! Maar ik ga mijn best doen :-D
Dit mijn uitwerking voor de nieuwste challenge, maak een ronde kaart met de bijbehorende sketch.



Het papier is van October Afternoon (Very Merry), Tilda is ingekleurd met Distress Inkt en de sneeuwvlok heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. De teskst is van CC Design.

4 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Marijke,
Wat heb je een leuke ronde kaart gemaakt! Tilda met beer blijft schattig, he...
Leuk dat je nu weer "gewoon" meedoet met de challenge bij CCWS!
groetjes, Wilma

Miranda zei

Wat een leuke kaart heb je gemaat Marijke.
Leuk dat je mee doet met de Challenge bij CCWS

Groetjes Miranda

Corrie zei

Je kaarten zijn zo prachtig gemaakt Marijke ik ben gelijk je volger geworden en als je zin hebt kijk dan ook eens op mijn blog groetjes Corrie

Nicole zei

Leuk je te "zien", Marijke. En wat een goed voornemen om mee te blijven doen bij CCWS :o). Je hebt trouwens weer een hartstikke leuk kaartje gemaakt. Mooi papier en een schattig stempeltje.

Groetjes en tot gauw...