woensdag 15 juni 2011

TOMIC #2

Afgelopen maandag stond de 2e uitdaging op het
TOMIC-blog
Maak een kaart in de kleuren rose, bruin en wit. Niet een geheel moeilijke opgave dacht ik zo :-)
Dit is mijn uitwerking:


Omdat ik de kaart aan de voorkant al zo vol vond heb ik deze keer ook de binnenkant beplakt en daar de teks ingezet. Toch is dat ook leuk om te doen!

Ik heb papier gebruikt van MME (ooit eens gekocht bij Hobbycompleet de Duif), Tilda van Magnolia en ingekleurd met copics, de tekst is van Whiff of joy. En deze keer heb ik de bloemen gemaakt met retroponsen van EK. En dat lieve, schattige randje heb ik gemaakt met een mal van Crealies.

Bedankt weer voor het kijken!



1 opmerking:

Camilla zei

Thank you for participating ho Tomic this week with your beautiful cards. You have done a beautiful job and hope you villl be with us next week. Kram Camilla