vrijdag 3 juni 2011

Christmas Challenge #1

Tja, verklaar me maar voor gek. Het is buiten 25 graden en ik heb vanmiddag een kerstkaart zitten maken. Degene die me langer kennen dan vandaag weten dat ik best een beetje gek ben ;-P
Vorige week is er een nieuw blog van start gegaan: Christmas Challenges (with sketches), deze eerste sketch was zo leuk dat ik em niet aan me voorbij kon laten gaan.






Ik heb papier gebruikt van Cosmo Cricket (Mitten weather), deze heb ik afgelopen zondag in de uitverkoop gekocht in Heesch, ik ben gek op aanbiedingen! De tekst is van CC Design, Tilda is deze keer ingekleurd met distress inkt. Dat vond ik beter bij het papier passen. Wat vinden jullie?




Groetjes en tot snel!

7 opmerkingen:

Marielle zei

wat een prachtig kaarjeen ik denk altijd maar zo je kunt nooit te vroeg beginnen met kerstkaarten hihihi
Liefs Marielle

joosscrapplace zei

mooie kaart is het geworden Marijke. mooie kleuren

Dina zei

prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij ccwc

Ilona zei

Wauwie! Mooi ingekleurd, deze dame. En tja, die gekte gaat vast niet meer over, schat ik zo ;-)

Nicole zei

Hoi Marijke, wat heb je een ontzettend leuk kaartje gemaakt. Mooie kleuren! Bedankt voor het meedoen met de CCWS-challenge!

Tessa Tegendraads zei

Een heel leuk kaartje, en ach met de kerstkaartjes kan je niet vroeg genoeg beginnen toch ;-)

xx Tessa

Claire zei

Beautiful card, so delicate and pretty! Thanks for joining our first challenge at Christmas Challenges {with sketches}and good luck in the prize draw
Claire xx