woensdag 7 februari 2018

Congrats is in the air!


Hallo allemaal, wat fijn dat je hier bent! 😊

Vandaag heb ik een kaartje om te laten zien die ik voor een klasgenoot gemaakt heb.
Gister was de diploma-uitreiking en dat is wel een kaartje waar vind ik!



De basis is van Whisper White Thick cardstock, hierop heb ik 1 cm kleiner Garden Green cardstock geplakt. Daarop Whisper White van een halve cm kleiner. Hierop heb ik de achtergrondstempel Tree Rings gebruikt, deze is met clear embossingpoeder geembost.
Daarna gesponst met Pear Pizzazz inkt. Dit geeft zo'n leuk effect!
Met 4 tinten groen (Pear Pizzazz, Wild Wasabi, Emerald Envy, Garden Green) heb ik de ballonnen gestempeld. Deze komen uit de stempelset Balloon Celebration, hierna heb ik deze uitgeponst met de pons Balloon Bouquet.
Congrats het ik met donker groen gestanst met een stans uit de set: Sunshine Wishes Thinlits.
Het stempeltje eronder komt uit de set: Sunshine Sayings.

Bedankt voor het langskomen! En tot snel :-)










Geen opmerkingen: