maandag 15 juni 2015

Hope you're feeling special today

Goedenavond allemaal,

Deze keer heb ik jullie een kaartje om te laten zien met een stempelset waar ik gelijk verliefd op was. Kennen jullie dat gevoel? Dat je een set ziet, dat je daar gelijk weg van bent en de ideetjes direct beginnen te komen? Dat had ik dus met de set Garden in Bloom. Het is een mooie set waar je allerlei kanten mee uit kan, heerlijk om mee te werken.

 
Ik maakte voor dit kaartje gebruik van een Crumb Cake Note Card met daarop een matje Mint Macaron. Op Whisper White maakte ik een afdruk met de Hardwood in Crumb Cake.
Daarna ben ik aan het stempelen gegaan met allerlei kleuren inkt, zolang je een lichte en een donkere kleur in dezelfde tint hebt krijg je een top resultaat :-)
Op vellum stempelde ik de tekst en ponste deze op maat met de Tripple Banner Punch (ook weer zo'n leuke musthave uit de nieuwe catalogus!). Met 2 Mini Brads heb ik deze vast gezet op de kaart.

Wil je deze leuke set of anderen Stampin' Up! producten bestellen? 1 juli plaats ik weer een verzamelbestelling. Geef me een belletje, mail me of stuur een appje en alles komt in orde.

Bedankt voor het langskomen!

Geen opmerkingen: