donderdag 4 december 2014

Countdown to Christmas #3

Hoi Allemaal,
 
Hier ben ik weer met een kerstkaartje, de Countdown to Christmas komt bijna tot zijn eind.
Na deze post heb ik nog 2 weken te gaan om jullie een kerstkaart te laten zien.
Maar wees niet getreurd, ik weet zeker dat een hoop leuks gaat komen volgend jaar!
 
Deze keer een wat meer Clean & Simple kaartje, soms zo leuk om te maken.
Niet teveel poespas en toch een stijlvol kaartje.
 
De inspiratie voor dit kaartje haalde ik van Pinterest.
Door omstandigheden is het er de afgelopen weken niet van gekomen om te freubelen, daarom deze rit echt een last minute kaartje. Ik hoop dat hij in de smaak valt!
 

De door mij gebruikte materialen zie je onderaan deze post in de carrousel.
 
Nog even een kleine mededeling: hebben jullie die o zo leuke geweldige Weekly Deals gezien?
Ik vind ze dus geweldig! 5 december plaats ik een extra bestelling, wil je mee bestellen?
Laat het me dan even weten!

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: