donderdag 28 augustus 2014

Happy Stampin' Bloghop!

Hoi Allemaal,

Wat leuk dat jullie mee-hoppen tijdens onze Happy Stampin´ Bloghop.
Wij houden deze bloghop ter ere van de nieuwe herfst/winter catalogus die vandaag ingaat!
En ik kan jullie zeggen.... Hij is erg leuk, veel kerstproducten, hier en daar Project Life en voor de liefhebbers zijn er ook Halloween producten te vinden.

Ik ben aan de slag gegaan met de geweldige Bright & Beautiful stempelset (had ik je al verteld dat deze set t/m 31 augustus in een bundle te verkrijgen is? Samen met de framelits met 15% korting!).
Samen met het papier Trim the Tree een geweldige combinatie!

Ik was zo heerlijk bezig dat ik maar gelijk 2 kaartjes heb gemaakt :-)
Dezelfde layout, dezelfde producten maar toch een ander resultaat, I love it!
De tekst komt uit een nieuwe hostess-set: Good Greetings. Deze is tijdelijk te ´verdienen´ in de hostess credits (bij een order van €300).


Na het maken van de 2 kaartjes was ik nog niet klaar. Ik maakte bijpassende enveloppen met de Envelope Punch Board. En maakte ze wat persoonlijker door een ster te embossen met Stampin´ Emboss Powder White.


En ook kon ik het niet laten om een beetje bling bling te gebruiken. Het glitter-sterretje maakte ik door een ster uit te stansen met de Stars Framelits, maakte deze klevend met Heat & Stick Powder.
Hier strooide ik Stampin´ Glitter, Dazzling Diamonds overheen en daar is hij dan!
Het kleine sneeuwvlokje komt uit een nieuw setje: Frosted Sequins.


Door een klik op de onderstaande button hop je door naar het blog van Willeke.

http://handmadewithstamps.blogspot.nl/

En door een klik op deze onderstaande button hop je terug naar Sylvia.
http://destempelploeg.com/2014/08/28/bloghop-najaarcatalogus/

Tot slot heb ik nog iets leuks voor jullie!
Onder degenen die een reactie achterlaten (en geen demo zijn bij SU) verloot ik een cadeaubon twv €5.
Zondag 31 augustus maak ik de winnaar bekend!


8 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie kleurrijke kerstkaarten!!

Rianne zei

Dat zijn hele mooie kaartjes Marijke. Leuk met een bijpassende envelop.

Groetjes Rianne

Ria zei

Deze kaartjes zijn ook weer zo leuk en met zoveel verschillende accenten. Dat sterretje met de glitter is ook zo mooi gedaan.
xxx Ria

Ingen zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Dit zijn inderdaad erg mooie stempels.

Willeke zei

Prachtig Marijke!

Annemarie zei

Wat een leuke sterrenkaarten!
Groeten Annemarie

Janneke zei

Wat een prachtige kaartjes Marijke ;o)

Wilma de Korte zei

Je kaartjes zijn prachtig!
Zo'n mooie set die sterren...
groetjes, Wilma