zondag 4 mei 2014

Best Wishes

Goedemiddag!

Vandaag heb ik weer een zoet sappig kaartje om te laten zien ;-)
Een kaartje met wat frustsels en een boel laagjes, zo leuk om te maken!
 
 
De SU spulletjes die ik voor dit kaartje gebruikt heb zijn:
gele candy dots (zo leuk, ook in combi met de Brad Bases!)
voor het inkleuren van de afbeelding gebruikte ik de Many Marvelous Markers.
Ook het gekartelde randje is gemaakt met een stans van SU: Adorning Accents Edgelits.
De tekst komt uit de set: Express Yourself
 
Een klant moet even wachten op een bestelde stempelset, toen deze was heb ik deze bij haar afgeleverd met dit labeltje eraan. Staat best grappig toch?

 
Om het labeltje te maken maakt ik gebruik van:
Papier: Crumb Cake, whisper white.
Stempels (en ponsen): Petite Petal bundle, Hardwood, Papillon Potpourri.
Inkt: Melon Mambo, Daffodil Delight, Bermuda Bay en Soft Suede.
Scalloped Tag Topper Punch
 
Bedankt voor het langskomen!

Geen opmerkingen: