dinsdag 8 april 2014

Happy Birthday

Hoi Allemaal,

Ik heb weer een nieuw kaartje om te laten zien, deze keer een combi-kaartje. Ik ben weer heerlijk bezig geweest met designpapiertjes en een stempel van Lily of the Valley. 
Ik vind Stampin' Up! helemaal leuk, maar soms mis ik de cutie's ook wel ;-) Vandaar dit kaartje.


De SU spullen die ik gebruikt heb zijn:
De markers, heerlijk om mee te kleuren!
Het randje heb ik gesneden met de Edgelits - Adoring Accents
De tekst uit de set: (hostess) Express Yourself
En een paar candydotjes om het geheel af te maken :-)

Bedankt weer voor het langskomen, ik ga nog even verder aan de knutsel!

3 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

Ilona zei

kun je niet beter Cutie demo worden? Ziet er heeeeeel gaaf uit.

Ilona zei

kun je niet beter Cutie demo worden? Ziet er heeeeeel gaaf uit.