zondag 30 maart 2014

Happy Birthday

Goedemiddag allemaal!
Zijn jullie ook aan het genieten van het mooi weer? We mogen weer niet klagen dit weekend ;-)
 
Het is weer de hoogste tijd om een kaartje te laten zien.
Onderstaande maakt ik met de Banner Blast en punch uit de SAB folder, wat zijn ze toch leuk!
In een handomdraai heb je een leuke kaart klaar.
De tekst komt uit de hostess set Simply Sketched (welke ik ook echt geweldig vind).
Een touwtje en wat spetters maakt het geheel af.
 
 
Wil je deze leuke set Banner Blast met pons ook graag in je bezit willen hebben?
Bij €60 die je spendeert mag ik 1 gratis product uitzoeken. Bij €120 krijg je deze set compleet en geheel gratis!
Bij belangstelling hiervoor plaats ik morgen nog een extra bestelling. Aarzel dus niet en neem contact met me op.
 
Geniet van deze mooie dag en tot de volgende ronde maar weer ;-)






Geen opmerkingen: