zondag 21 juli 2013

Best Wishes

Van de week kwam er een envelop binnen uit Engeland, met nieuwe stempels en stansen ;-P
Een paar dagen daarvoor zat ik heerlijk te surfen op het net, je kent het wel, hoppen van blog naar blog en van site naar site.
Ik kwam uit op een leuk blog met een link naar een webwinkel, dat zag er, in mijn ogen wel heel interessant uit! Ik kon het laten om een bestelling te plaatsen, onder andere de set waar ik dit kaartje mee heb gemaakt.

Met dit kaartje doe ik dan ook mee met de Clearly BeSotted Challenge 2, Seeing Spots.
Een heel ander soort kaartje dan dat ik anders maak, maar zeker niet minder leuk!



Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen:
Clearly BeSotted: Flower Arrangement met die-set. Inkt van Stampin'Up en het basis kaartje is van Dovecraft in de maat 3,5 x 3,5 inch. Een erg leuk maatje!
Het twine en de parels (ZVA) komen uit mijn eigen voorraad ;-)

Bedankt voor het langskomen en geniet van het mooie weer!
Ik ga zo gezellig mijn verjaardag vieren ;-P

4 opmerkingen:

Marja zei

Leuk kaartje Marijke en voor je verjaardag mocht je het vast wel bestellen. Fijne verjaardag!

Ilona zei

Innut eggie issie ook leuk! En wie (bijna) jarig is mag zichzelf best een goed kietelen, toch?

Ilona zei

Innut eggie issie ook leuk! En wie (bijna) jarig is mag zichzelf best een goed kietelen, toch?

Stephanie zei

This is so very pretty Marijke, love the colour on the kraft! Thank you for joining in with our challenge :) x