zondag 21 april 2013

Hoera een zoon, hoera een dochter

Ook deze 2 kaartjes maakte ik vorige week tijdens het midweekje Leersum, en ook weer in opdracht van mijn moeder :-)
In de familie komen zeer binnenkort 2 kleintjes en het handige van het 'al weten wat het wordt' is dat je al gericht kaartjes kan maken in de goede kleur.



Het papier van het meisje-kaartje is van Echo Park (This & That), voor het jongens-kaartje heb ik papier gebruikt van Bazzil (ik heb even geen idee hoe dit paperpadje heet...).
De vlaggetjes lijn heb ik gemaakt met een DieNamic, zo ook het labeltje waar 'zoon' en 'dochter' op gestempeld zijn en de gestanste rand aan de rechterkant van het kaartje.
De pareltjes komen weer uit de pareltjes-doos :-)

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Marja zei

Wat een ontzettende leuke kaartjes en wat een verschil het papier al niet maakt. Erg leuk!

jolanda zei

mooie kaartjes