dinsdag 3 april 2012

Zomaar een kaartje

De afgelopen 3 dagen heb ik in de avond aan dit kaartje gewerkt, tja... ik knutsel nou eenmaal langzaam! Maar toch ben ik blij dat ie af is :-)
Vorige week heb ik weer 5 kaarten verkocht op mijn werk, dus de voorraad slinkt erg snel op het moment. Ik mag weer hard aan de slag!



Voor dit kaartje heb ik ouder papier van MME (Pretty Please) gebruikt, Tilda is ingekleurd met copic's (het was alweer even geleden maar weer zo leuk om te doen!). De vlindertjes heb ik geponst met een Martha Stewart pons en een kleintje van de Kruidvat. Verder mogen de hotfixjes niet ontbreken.

Bedankt voor het langskomen en een hele fijne dag!

3 opmerkingen:

Marja zei

Wat een prachtig kaartje. Deze zal ook vast snel verkocht worden.

Ilona zei

Nou, ze is een geslaagd Copic-meisje hoor! Leuk dat je ze weer afgestofd hebt, want het ziet er ook weer goed uit! Sowieso een fris en fleurig kaartje.

Grtz, Ilona

Wilma zei

Wat een leuk kaartje! Grappig zo met dat papier!
groetjes, Wilma