zondag 14 augustus 2011

Naar de beurs in Den Bosch geweest :-)

Gister ben ik met mijn moeder, Xandra en José naar de Knotgekke kaarten en Scrapdagen in Den Bosch geweest. Natuurlijk weer veel gezien én mee naar huis genomen :-)

Op de eerste foto: een plastic opbergdoos voor scrappapier, een geweldig leuk kerst-paperpadje en een andere paperpad die ik met Xandra gedeeld heb + bijpassend cardstock. Foampies en 2 lintjes. En mijn koopje van die dag: een papierset van Echo Park voor maar liefst 5 hele euro's!


En op de 2e foto: de sew-easy met prikmat en 4 sew-koppen, een waterpen, magneetmap van Joy, grote fles Tacky Glue (daar kun je nooit genoeg van hebben!) en gekregen van mijn moeder: een opbergtas voor mijn copic's!



Het was een super leuke dag, we hebben heel wat gelachen :-P

En nu maar genieten van al die mooie spullen, ik kom snel terug om jullie een kaartje te laten zien!




Geen opmerkingen: