zaterdag 30 oktober 2010

Celebrate

Afgelopen weekend heb ik dit kaartje gemaakt en ondertussen ben ik ook alweer met wat anders bezig :-)
Die leuke randpons heb ik vorige week bij Hobby Hara in Wijchen gekocht, ik had em al 4 keer in mijn handen gehad en elke keer weer terug gelegd... Uiteindelijk toch maar meegenomen en ik heb er geen spijt van ;-P



Ik heb papier gebruikt van Kaiser Kraft, nestabilitie, magnolia-stempel, de tekst is van Hero Arts. De randpons is van Martha en het kantje komt ook bij Hobby Hara vandaan.
Verder zitten er ook nog wat hotfixjes op de kaart en Tilda is ingekleurd met copics!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw wat een leuk kaartje zeg! Je randpons is inderdaad erg leuk!

liefs,
Samantha

Liesbeth zei

Leuk geworden en wat een gave pons!!!
groetjes Liesbeth

Henriƫtte zei

heel mooi kaartje en die randponsen blijf ik super vinden

Anoniem zei

Helemaal goed!