maandag 9 augustus 2010

Fijne dag!

Hier weer eens een berichtje van mij :-)
Wel met een simpel kaartje, maar dat mag de pret toch niet drukken?
Zelf twijfelde ik of ik em wel moest plaatsen, zo heel bijzonder is ie nou ook weer niet...
Ilona vond dat ik em gewoon hier neer moest zetten, dus bij deze :-P

Ook wil ik langs deze weg Ilona bedanken. Zie je die leuke banner hierboven? Die heeft zij voor mij gemaakt, en blij dat ik ermee ben!! Thanks Ilona!

Image and video hosting by TinyPic

Bedankt voor het langskomen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat ;-)

3 opmerkingen:

Debby Kuster zei

hoi Marijke
wat een leuk kaartje
sos hoeft ingewikkeld niet
less is more

heb ook even naar je andere werk gekeken en je maakt leuke kaartjes
en ik zag een super mooie copic houder. gaaf gemaakt. Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt

Ilona zei

Hé wat een narigheid allemaal ;-) Goed dat je je banner zelf hebt weten te plaatsen, je wordt nog een blogger pro! Ik vind je kaartje gewoon echt heel leuk en niks niet simpel. De ontvanger mag zich gelukkig prijzen!

Debby Kuster zei

Hoi Marijke
bedankt voor je snelle reactie
hartstikke simpel eigenlijk.
ga ik onthouden voor de wintermaanden als ik eens iets anders wil freubelen dan kaarten.

groetjes Debby