zaterdag 27 december 2008

Pop-up kaartje

Gister, op het laatste moment, nog een kaartje voor mijn schoonouders gemaakt.
Natuurlijk met clearstempels van Hero Arts, ik ben helemaal gek op dit kerstmannetje!

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb cardstock van Color Core gebruikt, een stukje basic grey papier, bloemetje van Prima en Artemio, spacer, brad, lintje van Kars en natuurlijk de kerstman-stempel van Hero Arts. De ronde tekststempel is van Kelly Pannaci. En die leuks sneeuwvlokken heb ik van Ilona gekregen (dank je wel!).

4 opmerkingen:

Liesbeth zei

Erg leuk Marijke!
Groetjes liesbeth

Ilona zei

Hihi, wat een grappig kaartje is dat gewordeN. Help even onthouden dat ik je de volgende keer ook rooie sneeuwvlokkies meegeef!

Anoniem zei

En deze is ook al zo schetig!!!

Groetjes, en tot morgen!

Xandra

Tessa Tegendraads zei

geweldig kaartje!! leuk hoor!

XX Tessa