zondag 19 oktober 2008

Forumdag bij Tessa Tegendraads

Gister was er voor de 3e keer een forumdag bij Tessa, dit was de 2e keer dat ik geweest ben.
Het was natuurlijk weer super gezellig. Ook erg leuk dat je steeds weer de gezichten achter het poppetje op het forum ziet!
We hebben 3 leuke workshops gedaan.

De 1e, gegeven door Angelique. Een opberdoosje en een notitieboekje in een houder. Alles bestond uit bouwpakketje (behalve het boekje), dus het was echt even puzzelen. Maar wel erg leuk om te doen!

Image and video hosting by TinyPic

De 2e workshop, gegeven door Delia. Een kaart van een Chinese krant, bewerkt met distress inkt en stempels. Echt gaaf!

Image and video hosting by TinyPic

De 3e, gegeven door Liesbeth. Een leuk herfstboekje! Zelf heb ik nog geen foto's dus hij is nog niet af.

Image and video hosting by TinyPic

Ook was er een loterij. En ja hoor..... ik had prijs!! Een cadeaubon waarmee ik een keer gratis mag komen workshoppen! Ik ben er echt heel erg blij mee!

Groetjes Marijke

4 opmerkingen:

Ilona zei

Hoi Marijke,

Ze hebben je flink afgebeuld zie ik al wel ;-) En nu maar herfstwandelen de komende vier weken...

Groetjes, Ilona

Tamara zei

Hey Marijke,
Ik vind het leuk om je weer te zien die dag.
Jou kaartje is ook mooi geworden zeg.
Groetjes Tamara

Jinka zei

Dat kan ik begrijpen dat je daar wel erg blij mee bent! Weet je al waar je hem voor gaat gebruiken?!?!

Caro's Kaartjes zei

Bofkont! Dat je lekker mag gaan shoppen! Het ziet ernaar uit dat je een gezellige dag hebt gehad bij Tessa Tegendraads. Ik ken die shop helemaal niet. Moet toch weer eens op ontdekkingstocht. hihihi

groetjes van Caro