zondag 15 januari 2012

Sending hugs

Gister en vandaag heerlijk aan de pruts geweest en dit is er uit mijn handen gekomen!
Wat is het toch een schatje, deze Tilda met Koala :-)



Voor dit kaartje heb ik papier gebruikt van Maja Design (Life in the Country), Magnolia Tilda en ik heb weer gekleurd met mijn copic's. Het lintje komt uit mijn lintjesbak, de roosjes zijn van Wild Orchid Crafts. Verder heb ik een Die-Namic gebruikt voor de andere bloemen (Pretty Posies), de tekst is van Whimsy Stamps.

Met dit kaartje doe ik mee met de volgende challenges:
Totally Tilda Challenges #38
Wild Orchid Challenges #40

4 opmerkingen:

mariska zei

Wat een leuk kaartje Marijke.
En veel succes met de challenges.

Liefs mariska

decreatievetafel zei

Superkaartje en inderdaad erg leuke stempel!
groetjes Liesbeth

Exclusively by Mel zei

Hi Marijke,
Oh how sweet this card is!!
Love your design.
And thank you for joining in at Totally Tilda.
Love, Mel. xxx

Jacqui P zei

Oh Marijke!! this is lovely!! Such a pretty use of colour, and shapes! thankyou for joining us at Totally Tilda this time!!
Hugs
Jacqui P x